mjjbhasten.blogg.se

2013-09-05
21:39:00

bra bloggar<3
 hej, jag följer ju 9 olika bloggar så har jag ju 4 stycken själv fast e bara på denna.
men jag tycker ni borde kolla in dom bloggar jag läst längs och tycker bäst om.
och dom som läser min blogg som har den bloggen som jag inte kommer skriva här, lova att inte bli arga<3
den bästa börjar jag med sen vart efter.
jag kan skriva till alla bloggar istället.<3
 
1 (tiildew.webblogg.se)
 
 2 (hannaslifee.blogg.se)
 
 3 (amandaakerlund.blogg.se
 
 4 (gsryttaren.blogg.se
 
ja det är dom som jag tycker är bäst<3
 
jag kan skriva alla bloggar jag följer.:)
amandaakerlund.blogg.se följer ganska mycket<3
tiildew.webblogg.se följ: ganska mycket
hannaslifee.blogg.se följ: ganska mycket
gsryttaren.blogg.se följ: inte så jätte mycket
rebeckayouknow.blogg.se följ: inte mycket
annalomanbloggse.blogg.se följ:sådär
lisaottander.blogg.se följ:ganska mycket
schnailgull.blogg.se följ:ganska mycket
looviisaar.blogg.se följ: sådär
det är vad jag tycker iafall.
men det var sista inlägget för idag:)
god natt och hörs imoron<3<3
tack för kommentar tilde<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentar:

Tack så jäätte mycket Melina! Din blogg är också bra <3

Svar: åå tack så mycket blir verkligen glad :) <3
mjjbhasten.blogg.se

2013-09-11 @ 16:58:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: