mjjbhasten.blogg.se

2013-09-06
18:45:00

mina presenter<3
 hej idag åkte jag till hallstavik och skulle fira mig för jag fyller år om 8 dagar.
vi åt prinsesstårta och öppnade presenter.
jag fick
en vit filt.                                            
ett nagellack ifrån la femme beauty.
en deo ifrån dove med lukt av granat äpple.
ett paket lösnaglar ifrån beauty care.
en anisktsmask ifrån montagne jeunesse med lukt av cocos.
örhängen ifrån ester.
två par halsband ifrån ester och graze collection.
två energi moster dricker.
tre olika ögonskuggor tre stycken ifrån meis cosmetics.
200 kr .
 vart nöjd över allt<3
puss å hej.
 
juste det är en jätte snäll tjej som har frågat mig om jag vill att hon ska fixa min header
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: