mjjbhasten.blogg.se

2013-09-04
20:26:00

min dag:)
 
hej min dag idag har varit gansk rolig faktiskt.:)
först så på morgonen kom jag till skolan jag hade ett par jeans en kort tröja men inte jätte kort.
 
men som sagt första dan. först så hade jag engelska, vi skulle lyssna och sen kryssa i några rutor.
sen så hade vi rast. det blev pannkakor till lunch, mmmm gott:D
sen så hade vi tema(idrott och no) först med idrotten pratade vi om nånting kommer inte riktigt ihåg.
sen så på non så pratade läraren om massa träd(löv och barr). vi fick rast en stund och då efter den gick vi ut i skogen och skulle gå till något berg i närheten. rebecka, anna,jag och anna n gick tsm:)
 
man skulle typ plocka olika löv och ringa in på pappret typ om rätt löv(fattade typ ingeting)
sen när vi kom fram till berget satte vi oss ner på berget och pratde lyssnade på musik, sen typ vid ett fikade vi och HELA klassen.  (det var GOTT):)
efter det så hade några av killarna i min klass kottkrig med oss. det var KUL.:D
. sen så efter det gick vill en stuga ungefär den kallas holken.
då körde vi att man skulle lägga ett hopprep som en rund ring, man skulle 6 st pinnar i. sen så skulle man springa och försöka ta alla andra pinnar.(gick väldigt dåligt) ja det var typ det jag har gjort idag i skolan.
hemma har väll jag bara varit ute, suttit vid skype, bloggat lite mm.
GRATTIS till den som ORKAT läsa allt det här :)
men vi hörs så ja skriver jag flera inlägg. puss å hej<3<3

juste, nu äter jag popcorn ska snart gå och ducha puss å hej<3
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: